در مورد اینکه چه اجحاف هایی به تاریخ میشه ؟ نتیجه این نگاه غیر منصفانه به تاریخ بریده شدن و مقطعی شدن تاریخ کشور ایران شده .
پهلوی خوب یا بد جزئی از تاریخ ایران بوده !
قاجار خوب یا بد جزئی از تاریخ ایران بود !
افشاریه خوب یا بد جزئی از تاریخ ایران بوده !
و ....
بنابراین باید از ذکر نقاط مثبت و منفی تاریخ گذشته واهمه ، نداشته باشیم . و این دوره های تاریخی را به هم ربط بدهیم . چون با انجام این کار تمرکز ذهنی ما برای اداره کشور بالاتر خواهد رفت . به عنوان مثال وقتی رشادت های آریو برزن را به سرداران جنگ هشت ساله ارتباط بدهیم روحیه سلحشوری و دفاع در کشور ارتقاء پیدا خواهد کرد و به صورت یک فرهنگ در خواهد آمد .
تاریخ بیانگر گذشته هست ولی مطمئن با شید آینده شما را ترسیم خواهد کرد . بنابراین بیاییم با تاریخ دوست و مهربان باشیم .
مشکات 82...ما را در سایت مشکات 82 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125