جابجایی

خرید بک لینک
ادم وقتی جایزه اسکار اصغر فرهادی رو می بینه احساس غرور می کنه . اما جای یه سوال همیشه در ذهن من باقی هست . چرا این همه موفقیت های حیاتی و مهم راکه دانشمندان ایرانی در زمینه های پزشکی ، مهندسی ، تعلیم و تربیت و ...به دست می آورند را هیچ معاون رییس جمهور و یا نمایندگان مجلس تبریک نمیگن .!!! چرا ارزش نیکی کریمی توی جامعه ما از دکتر علاقه بند و دکترسیف بالاتره ؟!!! چرا مردم ، حرف فیلم سازها رو از اساتید جامعه شناس بیشتر قبول دارند ؟ چرا و چرا و چرا ؟!!!

بنده معتقدم تا وقتی به این چراها پاسخ منطقی داده نشه وضعیت جامعه ما به همین منوال ادامه خواهد داشت .

متاسفانه توی جامعه ما کسی حوصله نداره خاطرات دکتر سیف به نام جمعه ها رو بخونه اما خاطرات علی کریمی رو هر جا باشه تهیه می کنند و میخونن . دکتر شریعتمداری و دکتر شکوهی از کسانی هستند که نقش موثر و بسیار مفیدی در جامعه تعلیم و تربیت داشتند اما ارزش کار اونها به اندازه رفتن جواد نکونام به تیم اوساسونای اسپانیا ارزش نداره . وقتی دکتر خسرو باقری گلوی خودش رو پاره می کنه و میگه در تعیین محتوا باید موقعیت و واقعیت رو جداگانه مد نظر داشته باشید و این از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هست ؛ حاتمی کیا میگه احساس من اینه که این طور فیلم بسازم و احساس خودش رو بر همه واقعیات و حقایق ارجح میدونه درست مثل خیلی از فیلم سازهای دیگه و نتیجه اینکه تقریبا میشه ادعا کرد بیشتر کارگردان ها نه روانشناس ها رو قبول دارند و نه کارشناسان علمی دیگه رو .

نهایتا می توان گفت : در دوره ای زندگی میکنیم که اساتید دانشگاه و تحصیل کرده های عرصه علم و فرهنگ در اوج مظلومیت در کنج عزلت زندگی می کنند و حتی در بعضی از برنامه های هنری و تلویزیونی به تمسخر گرفته می شوند .

مشکات 82...

ما را در سایت مشکات 82 دنبال می‌کنید

برچسب: جابجایی, نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 15:34

صفحه بندی