چند روز قبل هم توی یکی از گروه های تلگرامی در باره سیاسی شدن بیش از اندازه مساجد صحبت کردم . چشمتون روز بد نبینه , با وجود اینکه همه میدونستن علاقه و گرایش زیادی مسجد دارم ومیدونستند که بنده مسجد رو به عنوان مهم ترین و موثرترین عامل دینی شدن جامعه میدونم ، اما چنان بنده نوازی کردند که مجبور شدم به عنوان قهر گروه رو ترک کنم . اما امروز یه خبری رو خوندم که :
« آیتالله شبیری زنجانی در دیدار حجتالاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، جدا نبودن دین از سیاست را امری «روشن» خواند و افزود: اما اینکه مساجد، زیاد سیاسی بشوند هم به ضرر حکومت است و هم باعث تضعیف دین میشود. اگر مساجد به وظایف اولیه و اساسی خود عمل کنند، برای حکومت هم بهتر است.
به گزارش نامه نیوز، وی تصریح کرد: برخی آقایان فکر میکنند اگر زیاد وارد مباحث سیاسی شوند، بهتر میتوانند جایگاه روحانیت و یا پایگاه مسجد را حفظ کنند، در صورتی که ما معتقدیم زیاد سیاسی شدن و بروز برخی اختلاف نظرات که اجتنابناپذیر است، برای جایگاه روحانیت و مسجد مشکل ایجاد میکند و موجب تضعیف دینداری میشود. » .
حالا خدا کنه اون هایی که توی گروه به من گفتند: ضد دین و این حرفا ، این خبر رو بخونن و الا یه عده از دوستان دیگه رو هم متهم به بی دینی میشن .
حرف های گفتنی زیاده اما باشه برای بعد .
مشکات 82...ما را در سایت مشکات 82 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131