به رسم عادت ، صدا و سیما مهمانان و کارشناسانی را برای تحلیل و نقد بازی ایران دعوت کرده بود . کارشناسان دیشب برنامه آقای فردوسی پور ، مهدی مهدوی کیا و فرهاد مجیدی بودند .
وقتی نظرات کارشناسان دیشب را شنیدم ، بدجوری به فکر فرو رفتم !!!


بابت اینکه نقش فرهاد مجیدی در برنامه دیشب چی بود ؟
البته اگر از انصاف نگذریم ، فرهاد مجیدی راجع به حضور زنان در ورزشگاه آزادی نظر مثبت داشتند . که این به بازی دیشب ایران و پرتقال خیلی مربوط می شد 


ولی خداییش مهدی مهدوی کیا حرف های خیلی خوبی زد. 
ما را در سایت مشکات 82 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139