جواد : سلام !!
من : چه خبر ؟!
جواد : هیچی توی دانشگاه ... مشغولم .
من : از بچه ها چه خبر ؟
جواد : حاجی همشون دکتر شدن !!!
من : چه عالی !!! خودت چکار کردی ؟!
جواد : هیچی ! ، مثل مرد با لیسانس ده سال پیش دارم کار می کنم . حوصله دکتر مکتر شدن رو هم ندارم . !!!
من : چرا ؟!!
جواد : عاخه وقتی به ازای یه دانشجو پنج تا دکتر توی دانشگاه هست من برای چی خودم رو سبک کنم !!!
و من فقط سکوت می کنم .
مشکات 82...ما را در سایت مشکات 82 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125