
چند وقت پیش به یکی از دوستان قول داده بودم کتاب «پیام آور عاشورا »را براش تهیه کنم و به عنوان هدیه به ایشون تقدیم کنم . وقتی به دفترانتشاراتی ای که این کتاب رو چاپ می کرد ، مراجعه کردم و درخواست کتاب رو کردم ؛ فروشنده با تندی و عصبانیت در حالیکه فکر می کرد با یه مجرم صحبت می کنه به من گفت : این کتاب دیگه چاپ نمیشه !!! گفتم : مگه ممکنه !!! ، این کتاب بهترین کتابی هست که در باره حضرت زینب سلام الله علیها هست . هم نثرزیبایی داره و هم اینکه خیلی عالمانه و دقیق نوشته شده . ضمن اینکه کتاب سال جمهوری ...
ادامه مطلب