
ادم وقتی جایزه اسکار اصغر فرهادی رو می بینه احساس غرور می کنه . اما جای یه سوال همیشه در ذهن من باقی هست . چرا این همه موفقیت های حیاتی و مهم راکه دانشمندان ایرانی در زمینه های پزشکی ، مهندسی ، تعلیم و تربیت و ...به دست می آورند را هیچ معاون رییس جمهور و یا نمایندگان مجلس تبریک نمیگن .!!! چرا ارزش نیکی کریمی توی جامعه ما از دکتر علاقه بند و دکترسیف بالاتره ؟!!! چرا مردم ، حرف فیلم سازها رو از اساتید جامعه شناس بیشتر قبول دارند ؟ چرا و چرا و چرا ؟!!! بنده معتقدم تا وقتی به این چراها پاسخ منطقی دا...
ادامه مطلب
ادم وقتی جایزه اسکار اصغر فرهادی رو می بینه احساس غرور می کنه . اما جای یه سوال همیشه در ذهن من باقی هست . چرا این همه موفقیت های حیاتی و مهم راکه دانشمندان ایرانی در زمینه های پزشکی ، مهندسی ، تعلیم و تربیت و ...به دست می آورند را هیچ معاون رییس جمهور و یا نمایندگان مجلس تبریک نمیگن .!!! چرا ارزش ن...
ادامه مطلب