
سال هزار و سیصد و هفتاد چهار توی طرح و برنامه یه اداره کار می کردم . یه روز وقتی وارد اتاق شدم متوجه شدم یه عده از کارشناس ها دارن راجع حل معضل بیکاری صحبت می کنند و بحثشون هم خیلی بالا گرفته . یه عده شون xa0میگفتن حل معضل بیکاری به این سادگی ها نیست و سال های سال باید روی اون کار بشه و ...!! xa0و برای صحبت های خودشون استدلال های عجیب وغریبی می آوردند . من هم آروم آروم وارد بحثشون شدم و گفتم : به نظر من حل معضل بیکاری سخت نیست و برطرف کردن این معضل اون قدرها هم که فکر می کنید سخت نیست .xa0به محض...
ادامه مطلب
سال هزار و سیصد و هفتاد چهار توی طرح و برنامه یه اداره کار می کردم . یه روز وقتی وارد اتاق شدم متوجه شدم یه عده از کارشناس ها دارن راجع حل معضل بیکاری صحبت می کنند و بحثشون هم خیلی بالا گرفته . یه عده شون xa0میگفتن حل معضل بیکاری به این سادگی ها نیست و سال های سال باید روی اون کار بشه و ...!! xa0و برای ...
ادامه مطلب