
من : الو سلام !! جواد : سلام !! من : چه خبر ؟! جواد : هیچی توی دانشگاه ... مشغولم .xa0 من : از بچه ها چه خبر ؟ جواد : حاجی همشون دکتر شدن !!! من : چه عالی !!! خودت چکار کردی ؟! جواد : هیچی ! ، مثل مرد با لیسانس ده سال پیش دارم کار می کنم . حوصله دکتر مکتر شدن رو هم ندارم . !!! من : چرا ؟!! جواد : عاخه وقتی به ازای یه دانشجو پنج تا دکتر توی دانشگاه هست من برای چی خودم رو سبک کنم !!! و من فقط سکوت می کنم .xa0...
ادامه مطلب
من : الو سلام !! جواد : سلام !! من : چه خبر ؟! جواد : هیچی توی دانشگاه ... مشغولم .xa0 من : از بچه ها چه خبر ؟ جواد : حاجی همشون دکتر شدن !!! من : چه عالی !!! خودت چکار کردی ؟! جواد : هیچی ! ، مثل مرد با لیسانس ده سال پیش دارم کار می کنم . حوصله دکتر مکتر شدن رو هم ندارم . !!! من : چرا ؟!! جواد : عاخه وقتی به ازای یه دانشجو پنج تا دکتر توی دانشگاه هست من برای چی خودم رو سبک کنم !!! و من فقط سکوت می کنم .xa0...
ادامه مطلب